اهمیت دانستن قوانین گوگل ادز
گوگل از طریق انتشار تبلیغات محصولات و خدمات صاحبان کسبوکار، درآمد قابل توجهی کسب میکند. اما چنین موضوعی سبب نمیشود تا نسبت به قوانین گوگل ادز بیتوجه باشد. در واقع رعایت قوانین تبلیغات گوگل ادز باعث شده تا گوگل پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.
تبلیغات در گوگل یکی از روشهای رایج برای رشد کسبوکار است که گوگل این امکان را برای کاربران درنظر گرفته است. تمامی کسبوکارها و در هر اندازهای این اجازه را دارند تا بتوانند برای کسب درآمد بیشتر، محصولات و خدمات خود را در گوگل ادز تبلیغ کنند. اما قبل از شروع تبلیغات محصولات و یا خدمات خود، لازم است که به قوانین گوگل ادز بطور کامل آشنا باشید. این موضوع کاملا درست است که گوگل بهدنبال جلب رضایت مشتری است اما نه به این معنا که افراد، قوانین آن را زیر پا بگذارند. چنانچه گوگل با قانونشکنی تبلیغدهندگان روبرو شود، تا زمان حل نشدن مشکلات، تبلیغات آنها را غیرفعال نگه میدارد.
گاهی این اتفاق افتاده که گوگل با سختگیریهای بیش از حد نسبت به تبلیغات، اکانت تبلیغدهندگان را مسدود میکند. بههمین دلیل بهتر است که قوانین گوگل ادز را جدی گرفته و در تبلیغات خود پیادهسازی کنید. البته مواردی پیش آمده که گوگل هم با تشخیصات نادرست خود، دچار اشتباهاتی شده است. برای مثال، نوع فعالیت برخی از مشاغل را مغایر با قوانین خود تشخیص داده که در نهایت به بسته شدن حساب تبلیغدهنده منجر شده است. در اینصورت لازم است با تیم پشتیبانی گوگل تماس گرفته و بازبینی مجدد بهصورت دستی را درخواست کنید. البته این امکان وجود دارد که از این طریق هم مشکل برطرف نشود.
محتوای نامناسب (Inappropriate content)
گوگل به تنوع بها می دهد و به دیگران احترام میگذارد. در عین حال تلاش می کند از ناراحت کردن کاربران جلوگیری کند. به همین خاطر به افراد اجازه نمیدهد تبلیغات یا موقعیتهایی را در گوگل نشان دهند که محتوای شوک آوری دارد یا میتواند خشونت، عدم تحمل و بدی را در میان افراد رواج دهد.
نمونه هایی از محتوای تهاجمی نامناسب:
ترساندن یا تهدید کردن فرد یا گروهی از افراد، تهدیدات نژادی، وسایل نقلیه گروه های مهاجم، تصاویر صحنه جرم و جنایت یا تصاویر صحنه های تصادف، آزار و اذیت حیوانات، قتل، آسیب به خود، اخاذی یا تهمت زدن، فروش یا تجارت گونه های در حال انقراض، استفاده از زبان غلط
- چهارشنبه ۱۸ مهر ۰۳ ۱۵:۱۵
- ۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر