عامل موثر بر هزینه های تبلیغات گوگل ادز
تبلیغات گوگل میتواند ابزاری قدرتمند برای افزایش ترافیک، فروش و برندینگ برای کسبوکار شما باشد؛ اما اگر بدون دانش و استراتژی وارد این دنیای پیچیده شوید، ممکن است پولتان را به هدر دهید و نتیجه مثبتی نگیرید.
مشکل اصلی اکثر افراد جدید در تبلیغات گوگل، عدم آگاهی از روشهای مختلف قیمتگذاری و تعیین بودجه روزانه است. بدون این دانش، شما نمیدانید که برای کدام کلمات کلیدی باید تبلیغ کنید، چه مقدار باید برای هر کلیک هزینه کنید و چگونه میتوانید از بودجه خود بهطور موثر استفاده کنید. در ادامه به بررسی فاکتورهای موثر بر قیمتگذاری تبلیغات در گوگل ادز میپردازیم تا با درک این درست از این عوامل بودجه تبلیغاتی خود را تنظیم و مدیریت کنید.
-
زمان نمایش تبلیغات گوگل ادز
زمان نمایش تبلیغات شما در گوگل ادز، یکی از فاکتورهای مهمی است که میتواند بهطور مستقیم بر هزینه هر کلیک گوگل ادز شما تاثیر بگذارد. بهطور کلی، نمایش تبلیغات در ساعات و روزهای پرطرفدارتر، گرانتر خواهد بود. در ساعات و روزهای پرطرفدارتر، رقابت برای نمایش تبلیغات در نتایج جستجو یا وبسایتها افزایش پیدا میکند. در این شرایط، شما باید هزینه تبلیغات در گوگل بیشتری را برای نمایش تبلیغ خود در رتبههای بالاتر پیشنهاد کنید.
همچنین در این زمانها، تعداد کاربران آنلاین بیشتر است. به این معنی که تبلیغ شما به مخاطبان بیشتری نمایش داده میشود و احتمال کلیک بر روی آن نیز افزایش پیدا میکند. پس اگر میخواهید هزینه تبلیغات گوگل ادز خود را بهینهسازی کنید، باید به زمان نمایش تبلیغاتتان توجه ویژهای داشته باشید.
قیمت تبلیغات با اکانت اختصاصی گوگل ادز
این سرویس مخصوص کسانی است که با روش های بازاریابی اینترنتی و همچنین کار کردن با پنل گوگل ادوردز آشنایی دارند. ایجاد اکانت اختصاصی توسط جی ادز به صورت رایگان انجام میشود. پس از خرید اکانت اختصاصی گوگل ادوردز و شارژ آن میتوانید کمپینهای تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. با داشتن اکانت اختصاصی جی ادز، پس از اتمام اعتبار شارژ شده به آسانی میتوانید درخواست شارژ اکانت خود را ثبت کنید تا در کمتر از 2 ساعت کاری اعتبار خریداری شده به اکانت شما افزوده شود.
- چهارشنبه ۱۸ مهر ۰۳ ۱۵:۱۸
- ۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر