استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
استراتژی دیجیتال مارکتینگ، ساختاری است که بر اساس اهداف تجاری یک کسب و کار، طراحی میشود. دیجیتال مارکترها، این استراتژی را به صورت آنلاین پیادهسازی میکنند و ممکن است در طی این فرایند، از کانالها و ابزارهای رایگان و غیر رایگان مختلف استفاده شود. داشتن استراتژی از آن جهت اهمیت دارد که استفاده از تمامی کانالهای بازاریابی برای همه کسب و کارها مفید نیست و میتواند باعث هدر رفتن بودجه و زمان شود.
استراتژیهای بازاریابی سنتی در کسب و کار
وقتی صحبت از بازاریابی سنتی میشود، میتوانید به راحتی به رسانههای چاپی مانند روزنامهها و مجلات، پخش از تلویزیون و رادیو، تماس تلفنی فروش، تبلیغات در بیلبوردها و بنرها، تبلیغات ترانزیت و غیره فکر کنید. این بدین دلیل است که علی رغم ظهور دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی سنتی هنوز هم کاربرد دارد و محبوبیت خود را از دست نداده است.
- چهارشنبه ۱۸ مهر ۰۳ ۱۵:۴۰
- ۲ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر