سیستم‌ تلفن VoIP

نرم افزار مرکز تماس و voip

سیستم‌ تلفن VoIP

انواع تلفن‌های ویپ

بعد از شناخت کامل مفهوم ویپ لازم است انواع سیستم تلفن VoIP را به‌خوبی بشناسید. در صورت آشنایی با ویژگی‌های هر یک از این تلفن‌ها می‌توانید برای خرید راحت‌تر تصمیم بگیرید. به‌طورکلی انواع تلفن‌های ویپ در ۳ دسته زیر در بازار موجود بوده و قابل‌فروش است.

مرکز تلفن ویپ نرم‌افزاری

استریسک، ایزابل و FreePBX از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سامانه‌های فعال مدیریت تماس در ایران هستند. این سرویس‌ها کدباز بوده و به‌راحتی امکان تغییرات لازم و شخصی‌سازی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند. مرکز تلفن ویپ نرم‌افزاری امکانات زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نرم‌افزار‌های مرکز تماس ایرانی معمولاً سیستم تلفن VoIP بهتری برای مشتریان ایرانی محسوب می‌شوند. زیرا پشتیبانی بهتر، اختلال کم‌تر و شخصی‌سازی بیش‌تری را ارائه می‌دهند. نرم‌افزار مرکز تماس و مرکز تلفن دو نوع سرویس‌های مدیریتی هستند که برای شرکت‌هایی با حجم تماس بیش‌تر یا ارائه خدمات برون‌سپاری، نرم‌افزار مرکز تماس انتخاب بهتری است. استریسک، ایزابل و FreePBX از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سامانه‌های فعال مدیریت تماس در ایران هستند.

مرکز تلفن ویپ سخت‌افزاری

برقراری تماس‌های ورودی و خروجی، تلفن گویا و ضبط مکالمات احتمالاً از امکاناتی هستند که شما برای یک شرکت ساده کوچک یا متوسط خود می‌خواهید. همان امکاناتی که از طرف یک مرکز سخت‌افزاری ارائه می‌شود. با دریافت خدمات از سوی یک سرویس سخت‌افزاری ویپ نهایتاً بتوانید به چند خط و تلفن‌های محدود متصل شوید.

کاربرد ویپ چیست؟

شناخت کاربرد ویپ به کاربران کمک می‌کند تا باتوجه‌به نیازها و شرایط خود، هنگام تهیه این سرویس بهترین گزینه را انتخاب کنند. ازاین‌رو، درادامه به کاربرد‌های VoIP اشاره می‌‌کنیم. در‌واقع، سیستم VoIP با یکپارچه و ادغام کردن فناوری‌های ارتباطی مختلف، آن‌ها را به سیستمی واحد تبدیل می‌کند.

بدین‌ترتیب، فناوری ویپ امکان استفاده از برخی روش‌های ارتباطی همچون ارتباط صوتی یا تصویری یا متنی را برای کاربران خود مهیا می‌کند. در‌نتیجه، کاربران برای برقراری ارتباطات مؤثر با یکدیگر به استفاده هم‌زمان از چندین برنامه نیازی نخواهند داشت.

این موضوع سبب شده است تا فناوری ویپ به راه‌حل مناسبی برای کسب‌وکار‌ها تبدیل شود. فناوری ویپ به کاربران امکان می‌دهد تا ازطریق دسکتاپ، موبایل و… تماس‌های تلفنی برقرار و در‌صورت نیاز، وب‌کنفرانس‌ برگزار کنند. در‌ادامه، فهرستی از کاربرد VoIP را آورده‌ایم:

  • برقراری تماس‌های صوتی (Voice Calls)
  • برقراری تماس‌های تصویری (Video Calls)
  • پست صوتی (Voicemail)
  • پیام‌رسانی فوری (Instant Messaging)
  • چت‌های گروهی (Team Chat)
  • پست الکترونیک (Email)
  • پیامک (SMS)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.