قابلیتها و امکانات ویپ چیست؟
قابلیت ها و امکانات ویپ به نوعی طراحی شده اند تا بتوانند تمام نیازهای ارتباطی هر کسبوکاری را در هر حوزه برآورده کند. بر خلاف سیستمهای تلفنی منسوخ مثل سانترال پاناسونیک که برای بهرهبرداری کامل و کارآمد نیازمند ماژولهای جانبی و استفاده از نرمافزارهای دیگر بودند، مرکزتلفن ویپ تمام نیازمندی های یک کسبوکار را در اختیارشان قرار میدهد. اگر از مرکزتلفن ویپ نرمافزاری استفاده کنید معمولا هیچگونه محدودیتی برای استفاده و تعریف تعداد داخلیها، ارتباط با نرمافزارهای دیگر مثل CRM، تعریف صف تماس، تلفن گویا، گزارش تماس، ضبط مکالمه و … نخواهید داشت.
-
ارتباط با شعب، دفاتر و نفرات خارج از مجموعه بهصورت داخلی
با استفاده از این امکانات سیستم تلفن VOIP میتوانید در هزینههای تماسهای داخلی خود بهطور قابلتوجهی صرفهجویی کنید. دیگر نیازی به پرداخت هزینههای اضافی برای تماس با شعب و دفاتر مختلف در داخل کشور و خارج از کشور نیست.
همچنین مدیران و کارمندان در حین مأموریت نیز میتوانند بهصورت داخلی با یکدیگر و با دفاتر مختلف ارتباط برقرار کنند. دیگر نیازی به حضور فیزیکی در محل کار برای برقراری ارتباط با همکاران نیست.
بهوسیله سیستم تلفن ویپ برقراری تماس داخلی بین دفاتر و شعب مختلف بهسادگی و با شمارهگیری داخلی امکانپذیر است. امکان صحبت کردن بهصورت داخلی با مراکز و سایر دفاتر بر بستر تلفن همراه وجود دارد.
از طرفی بهراحتی میتوانید مکالمات را به شعب، دفاتر و تلفن همراه کارمندان و مدیران بدون در نظر گرفتن بعد مسافت انتقال دهید. این قابلیت برای مواقعی که نیاز به صحبت با شخص دیگری در مورد یک موضوع خاص وجود دارد، بسیار مفید است.
- یکشنبه ۰۶ آبان ۰۳ ۱۲:۲۵
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر