مانیتورینگ مرکز تماس چیست؟
مرکز تماس یک ابزار ارتباطی است که از طریق آن میتوان با مشتریان خود ارتباط برقرار کرد. اگر شما صاحب یک شرکت هستید، داشتن یک بخش مجزا برای ارتباط و پاسخدهی به مشتریان، شانس موفقیت سازمان شما را افزایش خواهد داد.
مانیتورینگ مرکز تماس ابزار ارتباطی تحت وب است که ادمین پنل از طریق آن، تنظیمات لازم را انجام داده و با تعریف کاربران به سیستم، گزارشات مورد نظر خود را در پنل اطاق فرمان خود از هر مکانی تهیه میکند. مانیتورینگ کال سنتر به شما کمک میکند تا از طریق پنل مدیریتی خود بتوانید تمامی تماسهای ورودی و خروجی سازمان، رکورد مکالمات، ریز مکالمات و نحوه پاسخگویی همکاران به مشتریان را داشته باشید.
- یکشنبه ۰۶ آبان ۰۳ ۱۳:۱۷
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر