مانیتورینگ مرکز تماس

نرم افزار مرکز تماس و voip

مانیتورینگ مرکز تماس

مانیتورینگ مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس یک ابزار ارتباطی است که از طریق آن می‌توان با مشتریان خود ارتباط برقرار کرد. اگر شما صاحب یک شرکت هستید، داشتن یک بخش مجزا برای ارتباط و پاسخ‌دهی به مشتریان، شانس موفقیت سازمان شما را افزایش خواهد داد.

مانیتورینگ مرکز تماس ابزار ارتباطی تحت وب است که ادمین پنل از طریق آن، تنظیمات لازم را انجام داده و با تعریف کاربران به سیستم، گزارشات مورد نظر خود را در پنل اطاق فرمان خود از هر مکانی تهیه می‌کند. مانیتورینگ کال سنتر به شما کمک می‌کند تا از طریق پنل مدیریتی خود بتوانید تمامی تماس‌های ورودی و خروجی سازمان، رکورد مکالمات، ریز مکالمات و نحوه پاسخگویی همکاران به مشتریان را داشته باشید.

کاربران سیستم مانیتورینگ مرکز تماس

  • ادمین مرکز تماس: ادمین سیستم باید قادر باشد کل سیستم را نظارت کند و وضعیت منابع (Resources)، ترانک‌ها (Trunks)، تماس‌ها و وضعیت رجیستری داخلی‌ها را مشاهده نماید.
  • سوپروایزر مرکز تماس: سوپروایزر باید تعداد کارشناسان وارد شده به سیستم (Login) و وضعیت صف‌ها، تعداد افراد منتظر در صف، مدت زمان انتظار،تماس های درحال انجام و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مرکز تماس را کنترل و بررسی کند و در به درخواست کارشناسان رسیدگی کند.
  •  Wall Board: می توان یک نمایشگر LCD بر روی دیوار نصب می‌شود و داشبوردی برای نمایش وضعیت کلی مرکز تماس ارائه می‌دهد. این داشبورد اطلاعات مهم و آنلاین مانند تعداد کارشناسان پاسخگو ، وضعیت رجیستری داخلی‌ها، تماس های درحال انجام  , وضعیت ترانک ها و … را نمایش می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.