نرم افزار مرکز تماس چیست؟
نرم افزار مرکز تماس سیستمی است که تماسهای ورودی و خروجی را خودکار مدیریت میکند تا اولویتبندی تماسها را تعیین کند. هر دو مرکز تماس ورودی و خروجی میتوانند از نرم افزار call center بهره ببرند. مرکز تماس هم میتواند داخل یک سازمان باشد و هم اینکه در صورت نداشتن تجهیزات مرکز تماس به شرکت دیگری که در این موضوع تخصص دارند، برونسپاری مرکز تماس شود.
نرم افزار مرکز تماس با ارائه ابزارها و قابلیتها به مراکز تماس کمک میکند تا فرآیند را مدیریت کنند، کارآیی افزایش یابد، بر کیفیت نظارت کنند و عملکرد نماینده و فرآیندها بهصورت مستمر بهبود یابد که درنهایت مشتری میتواند تجربهای بینظیر داشته باشد. مزایای چشمگیر نرم افزار مرکز تماس به شما این امکان را میدهد که تماسها را بهراحتی ضبط و نظارت کنید و در جریان نیازهای مشتری باشید. درنتیجه این نرمافزار به افزایش بهرهوری کلی کسبوکار کمک میکند.
نرمافزار ضبط تماس
این ابزار مکالمات مشتریان را برای مراجعات آتی، تضمین کیفیت و با اهداف انطباقی ضبط میکند. فرآیند ضبط تماسها برای آموزش کارشناسان، حل و فصل اختلافات و نظارت بر اثربخشی تلاشهای خدمات مشتری ارزشمند است؛ و موجب حصول اطمینان از کیفیت خدمات مرکز تماس میشود.
- یکشنبه ۰۶ آبان ۰۳ ۱۳:۲۴
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر