نرم افزار مرکز تماس چیست؟
نرمافزار مرکز تماس (Call Center Software) نرمافزاری است که برای مدیریت و اجرای فعالیتهای یک مرکز تماس استفاده میشود. این نرمافزار قابلیتهای مختلفی را برای مدیریت تماسها، پاسخگویی به مشتریان، ردیابی و ثبت تاریخچه تماسها، توزیع تماسها به افراد مناسب و مدیریت صفهای تماس و… فراهم میکند. با استفاده از نرمافزار مرکز تماس، سازمانها میتوانند عملکرد خود و کارکنان را بهبود بخشند، زمان پاسخگویی به مشتریان را کاهش دهند، بین تیمها و افراد هماهنگیهای لازم را ایجاد کنند و در مجموع عملکرد مرکز تماس بهترین وجه ممکن باشد.
با استفاده از درک اینکه نرم افزار مرکز تماس چیست، سازمانها میتوانند عملکرد خود و کارکنان را بهبود بخشند، زمان پاسخگویی به مشتریان را کاهش دهند، بین تیمها و افراد هماهنگیهای لازم را ایجاد کنند و درمجموع عملکرد مرکز تماس بهترین وجه ممکن باشد.
نرم افزار call center قابلیتهایی مانند مدیریت تماسها، توزیع تماسها، صفهای تماس، ثبت تاریخچه تماسها و اطلاعات مشتریان، ارائه گزارشها و آمارهای عملکرد، امکان اتصال به سیستمهای CRM و دیگر نرمافزارها و… را شامل میشود. همچنین، برخی از نرمافزارهای مرکز تماس قابلیتهایی مانند ارتباط تصویری (Video Call) و پیامک کوتاه (SMS) را نیز دارند.
مزایای استفاده از نرم افزار کال سنتر
مزایای متعدد مراکز تماس میتواند به کسبوکارها دررسیدن به موفقیت و بهبود تعامل با مشتری کمک کند. بهطور مشابه، این مزیتهای مراکز تماس چیزی است که آنها را به حوزهای پیشرو تبدیل میکند که میتواند بینش ارزشمندی را در مورد رفتار و ترجیحات مشتری ارائه دهد. با نگاهی دقیق به مزایای نرمافزار مرکز تماس میتوان در مورد کاربرد آن در کسبوکار تصمیمگیری کرد.
-
هزینهها را کاهش میدهد.
یکی دیگر از مزایای خیرهکننده این برنامههای یاریرسان، کاهش هزینه است. نگهداری از یک مرکز تماس فعال مستلزم آن است که برای سختافزار، ارتقاء، نرمافزار، نصب و نگهداری هزینه زیادی بپردازید. این هزینههای کوچک میتوانند بهسرعت در طول زمان به مقدار قابلتوجهی اضافه شوند.
در همین حال، ادغام یک برنامه مرکز تماس در چارچوب خود به شما کمک میکند تا این هزینههای غیرضروری را کاهش دهید. اکثر ابزارهای مرکز تماس با سیستمهای موجود بهخوبی کار میکنند؛ بنابراین، شما همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک برنامه واحد دارید، با صرفهجویی در پول نقدی که برای خرید و نگهداری مرکز تماس خود خرج میکردید.
- یکشنبه ۰۶ آبان ۰۳ ۱۳:۳۱
- ۴ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر