خدمات VOIP برای آژانس های املاک
خدمات VOIP برای آژانس های املاک به برطرف کردن یک نیاز اساسی این کسبوکار یعنی ارتباطات موثر و مناسب با استفاده از فناوری روز میپردازد. این آژانسها روزانه تماسهای متعددی دارند که پاسخگوی و مدیریت آنها با سیستم تلفنی سنتی امکانپذیر نیست.
مشاورین املاک در بازار رقابتی خود با استفاده از ویپ میتوانند یک مزیت رقابتی ایجاد کنند که از طریق آن مشتریان بتوانند مسیر راحت و بهینه شدهای را جهت ارتباط گرفتن، طی کنند. این سیستم تلفنی برای این آژانسها مزایا و امکانات مختلفی را به همراه دارد و به مشاوران کمک میکند تا در مسیر بازاریابی و تبلیغات خود بهصورت کارآمد فعالیت داشته باشند.
در دفاتر مشاور املاک، تیمی از متخصصان حضور دارند که هر یک بر روی مجموعهای از املاک تمرکز میکنند و از صفر تا صد فرآیند خرید، فروش، رهن و اجاره را بهطور کامل پیگیری میکنند. مشتری هر ملک لازم است با همان مشاور مخصوص آن ملک ارتباط بگیرد نه مشاوران دیگر.
از طرفی در مواقعی که مشاوران املاک در دفتر حضور ندارند، ممکن است تماسها و مشتریان خود را از دست بدهند. این امر میتواند به نارضایتی مشتریان و از دست رفتن فرصتهای معاملاتی منجر شود. امروزه، بازار املاک به میدان رقابتی نفسگیر تبدیل شده است. مشاوران املاک برای جذب مشتری، جلب رضایت آنها و تبدیل آنها به مشتریان وفادار، نیازمند بهکارگیری راهکارهای خلاقانه و متمایز هستند.
عدم وجود سیستم ارتباطی یکپارچه میتواند منجر به ناهماهنگی بین کارکنان، اتلاف وقت و از دست رفتن فرصتهای معاملاتی شود. همچنین پاسخگویی نامناسب به تماسها و سوالات مشتریان میتواند به نارضایتی آنها و از دست رفتن مشتریان منجر شود.
ضبط مکالمات به وسیله VoIP برای آژانسهای املاک
ضبط مکالمات یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم تلفنی VoIP در کسب و کارهای اینترنتی است که موارد زیر از جمله کاربردهای مهم این قابلیت به حساب میآیند:
مسئولیت پذیری شرکت
با پیدا شدن یک سوء تفاهم خیلی کوچک حین تماسهای تلفنی، ممکن است شرکتها درگیر پروندههایی شوند که میتواند به یک دعوای حقوقی منجر شود. با ضبط کردن مکالمات، شرکتها قادرند بسیاری از این اتفاقات پیشگیری کنند و به مدیریت درست این دست مسائل بپردازند.
بررسی عملکرد
تعامل اصولی و سالم بین اپراتورهای مراکز تماس، برای سازمانها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همچنین بررسی و تحلیل عملکرد منابع انسانی همیشه برای یک کسب و کار مهم بوده و هست. ضبط مکالمات این امکان را به شما میدهد تا با نظارت کامل و دقیق بر مکالمات نیروی انسانی، به بهبود در بخشهای مختلف و افزایش کیفیت پاسخگویی شرکتتان کمک بهسزایی کنید.
رضایت مشتری
بازبینی و باز طراحی فرآیند پاسخگویی اپراتورهای شما و همچنین افزایش توانمندی کارشناسانتان در پاسخگویی، فرآیند پشتیبانی را بهبود بهسزایی میدهد. در نتیجه بهبود فرآیند پشتیبانی افزایش رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت. همچنین فناوری VoIP این امکان را دراختیار شما قرار میدهد تا با نظرسنجی از خدمات ارائه شده به مشتری، میزان رضایت را بسنجید و درصورت نیاز، فرایند ارائه خدمات را تغییر دهید.
- یکشنبه ۰۶ آبان ۰۳ ۱۴:۲۱
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر