سئو خارجی

نرم افزار مرکز تماس و voip

سئو خارجی

مزایا و معایب سئو off page

همان‌طور که گفته شد سئوی خارجی یکی از روش‌های مهم و اساسی در بهینه‌سازی وب‌سایت است که با استفاده از بک لینک‌های خارجی به رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کند؛ اما همان‌طور که در همه روش‌های بهینه‌سازی مزایا و معایبی وجود دارد، این سئو نیز از این قضیه مستثنا نیست.

به‌عنوان مثال، مزیت اصلی سئو آف پیج افزایش ترافیک وب‌سایت شما و بهبود رتبه آن در نتایج جستجو است؛ اما معایب آن شامل این است که برخی بک لینک‌ها ممکن است باعث کاهش رتبه وب‌سایت شما شوند، به دلیل اینکه از وب‌سایت‌هایی باکیفیت پایین یا محتوای اسپمی به سایت شما ارجاع داده می‌شوند.

همچنین، استفاده از بک لینک‌های نامناسب و اسپمی ممکن است باعث بلاک شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو شود؛ که راه جلوگیری از آن را می‌توانید در مقاله Disavow بک لینک‌های اسپم بیابید؛ بنابراین، در استفاده از سئو خارجی باید به این نکات توجه کرد و تلاش کرد تا بک لینک‌های باکیفیت و محتوای باارزش به وب‌سایت شما ارجاع داده شوند.

چرا سئو خارجی مهم است؟

در حالی که الگوریتم موتورهای جستجو همواره در حال تغییر بوده و فاکتورهای رتبه‌بندی گاهی عوض می‌شوند، چیزی که همواره ثابت بوده و همه جامعه وب‌مسترها روی آن اتفاق نظر دارند، اهمیت مرتبط‌ بودن محتوا، قابل ‌اعتماد بودن و اعتبار سایت در رتبه‌ گرفتن سایت‌‌ها است. کسی در این موضوع شک ندارد که اگر سایت شما بتواند این موضوعات را رعایت کند و نظر موتورهای جستجو را جلب کند، تحت هر الگوریتمی می‌تواند جایگاه خوبی در نتایج جستجو بدست آورد. اینجا است که فعالیت‌های سئو آف پیج سایت اهمیت خود را نشان می‌دهند. هرچند کسی اطلاع دقیقی از الگوریتم‌های گوگل ندارد اما مطالعات انجام‌شده در زمینه فاکتورهای رتبه‌بندی موتورهای جستجو نشان می‌دهد بخش‌های مربوط به سئو خارجی احتمالا در حدود 50 درصد وزن فاکتورهای رتبه‌بندی سایت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.