خط تلفن اینترنتی برای چه کسب و کارهایی ضرورت دارد؟
بعضی از کسبوکارها بیش از سایرین از ویژگیها و مزایای خط تلفن اینترنتی بهره میبرند. کسبوکارهای بینالمللی و چندملیتی، شرکتهای کوچک و استارتاپها، کسبوکارهای با تیمهای دورکار یا توزیعشده، تیمهای فروش و خدمات مشتری، مراکز تماس، کسبوکارهای خدماتی و مشاورهای، آژانسهای مسافرتی و گردشگری، صرافیها و املاکها میتوانند از VOIP بهره ببرند.
بهعنوان مثال راویستک درباره مزیت استفاده از VOIP در صرافیها باور دارد که ” سیستم مدیریت تماسها به صرافیها کمک میکنند تا تماسها را بهطور اتوماتیک به اپراتورهای مناسب تخصیص دهند. با استفاده از الگوریتمهای هوشمند، تماسها به اپراتورهایی که زمان انتظار آنها کمتر است، تخصیص داده میشوند.”
- یکشنبه ۲۷ آبان ۰۳ ۱۰:۵۸
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر